Majlis Graduasi SMKTLS Kali ke 1 2009


Majlis Graduasi SMKTLS Kali ke 1 2009 telah diadakan pada Sabtu 24 Oktober 2009 bertempat di Dewan Mutiara Budi, SMKTLS. Majlis ini telah dirasmikan oleh En. Razali b. Daud, Timbalan Pengarah Pelajaran Terenganu.

Anugerah Kehormat disampaikan kepada Pn. Hjh. ainun Jamilah bt. Mohd Ali. Beliau merupakan bekas pengetua sekolah ini dari 16 Okt 1992 – 15 Feb 2003. Beliau telah banyak menaikkan nama sekolah.

Dua orang pelajar telah menerima Anugerah Khas iaitu Nur Azreen bt Abd. Aziz dan Amira Husna bt. Taib. Nur Azreen bt Abd. Aziz telah mendapat purata mata gred 3.92 didi dalam peperiksaan percubaan STPM manakala Amira Husna bt. Taib pula merupakan pelajar terbaik di dalam peperiksaan percubaan SPM. Beliau mendapat 8 1A dan 2 2A dan mata grednya ialah 17.60.

Keseluruhannya seramai 68 orang pelajar PPU Atas menerima Sijil Graduasi Tingkatan 6 dan 148 orang pelajar Tingkatan Lima menerima Sijil Graduasi Tingkatan 6.

Terima kasih kepada semua yang terlibat di dalam menjayakan majlis ini dan semoga masjis seumpama ini dapat diadakan lagi pada tahun depan

Berikut adalah gambar-gambar sepanjang majlis graduasi berlangsung.


Comments

salam..
hebat ar skola ni..
xmcam smam s***...
Unknown said…
good luck,smktls!!!teruskan lompatan saujana!!!!!
fariz said…
mek yen..hebat la mg dpt anugerah..bngga aku..hhahaa..hidup mekyen..