Jadual Cuti Terancang

Majlis Penyampaian Bantuan Hari Raya




Majlis penyampaian Bantuan Hari Raya telah diadakan pada 14 September 2009 di Dewan Mutiara Budi. Seramai 118 orang telah menerima bantuan tersebut. Bantuan yang disampaikan adalah berupa satu Hamper yang mengandungi barangan keperluan harian dan sedikit wang tunai. Adalah diharapkan bantuan ini dapat meringankan beban di Hari raya ini

Comments

salam..
aku nak komen satu jer,
pasal tie..
aku tahu skolah lu order kat gudang jahit ..

hmm, ade satu tie skola lu iaitu tie ketua kelas yg hitam tu, ade budak sekolah menengah agama marang curi..

nama dia mohd fadzli, org panggil ye pali..
aritu ye nok gomo nge sek koloh lela..koloh nin arh.....

pali ni ye duk perkaya (persatuan kebajikan anak yatim) marg...

dia pergi sekolah pakai tie sekolah lela yg ketua kelas punye tu....

sek mung dok maroh ke ?
kan tie tu takdok jual kat ko'op koloh tu, yg khas utk ketua kelas jer....

buleh ke pali ye kobet, tok logo koloh marg........
hahahha, aku ni komen macam budak2.....
ok,
so ape komen.....
dia curi tie lela.......

sekian, seribu kali thx....
Arif 4 Etika...